niedziela, 11 września 2011

Pomyślności Mateuszu- part III

Część trzecia i ostatnia :)
Już po, bardzo udanej, imprezce.
Dziś pokażę kartki bardzo, bardzo proste :)
ale mam nadzieję, że spodobają się wam i staną sie dla kogoś inspiracją.
Pierwsza ze względu na pasiasty papier,
wpasowała się w wyzwanie#5 w UHK gallery i tam też ją zgłaszam:


I karteczka druga.
Wykorzystałam w niej "makowy" papier ze Stamperii. Papier jest tak piękny,
że nie miałam odwagi niczym go zaklejać :) No i kartka mała być męska :) 


 Ostatnio bardzo intensywny i pracowity mam okres- nie umiem odmawiać!
Nadchodzi fala ślubów- parzę więc kawę i idę pracować...efekty niebawem :)
Pozdrawiam serdecznie moje kochane TU-Zaglądaczki !!!!
(a może jest jakiś Tu-Zaglądacz?)

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twoje kartki, na każdą masz jakiś pomysł i zawsze wychodzi Ci pięknie.:)
    A Tu-Zaglądacz jest - mój Mąż zagląda zawsze razem ze mną.;)
    Pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kartki. Zgadzam się w 100% makowy papier jest rewelacyjny.Pewnie nie raz mnie jeszcze zainspirujesz.

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki!!!w pierwszej moja uwagę przykuły niespotykane kwiatki(śliczne są!),w drugiej fajny pomysł z napisem!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne!!!mateusz będzie miał super pamiatki

    OdpowiedzUsuń
  5. Finisz niezwykły i ciekawie obmyślony. Ciekawe kompozycje, do tego oryginalne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie śliczne....piękny ten brązowy papier

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kartki! Ja mam też spory problem z zakrywaniem ślicznych wzorów na papierze. Ta makowa kartka jest idealna! Niczego więcej jej nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. proste, ale jakie śliczne!:)...a inspiracja jesteś ty dla mnie.....lubię tu zaglądać i napawać się tymi ślicznościami:)-oj, ale lukierku dużo w tym moim wpisie....ale mam nadzieję ze miły i słodki ten lukier:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń