niedziela, 16 października 2011

Sentymetalna podróż...

Skroiłam książeczkę na wyzwanie#13 w Scrapkach
i na wyzwania Annar w Craft Artwork- Ogród Elfów.
Tak więc popatrzcie na Elfy, w książeczce wg Tima Holtza.
Elfy spryskałam perłowym Glimmer Mistem ,
a na okładce pobawiłam się glossy i crackle accent.
A przy okazji możecie przypomnieć sobie
polski tekst pierwszej zwrotki: Suzanne L. Cohena
w tłumaczeniu nieodżałowanego Maćka Zembatego









To był rok 1984, kiedy namiętnie słuchałam tej piosenki ,
mam więc dzisiaj podróż sentymentalną :)
Każdej z Was, życzę tak pięknych i miłych wspomnień , Pa!

20 komentarzy:

  1. bajecznie piękna praca! cudownie jest się przenieść z powrotem do świata baśni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna baśniowa książeczka! Cudne elfy i mnóstwo kieszonek na tagi:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ksiazeczka jest bajecznie piekna! Gratuluje pomyslu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite!! przepiękne, aż chce się dotknąć

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Jakże misternie wykonane, w głowie się aż kręci! Super pomysł, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita książeczka. Bajkowo zachwycająca! :-)

    A w Krotoszynie to ja mam rodzinę i czasem bywam :-) W lipcu na przykład tam byłam, cały tydzień :-)

    Pozdrawiam znad morza! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna jest, podoba mi sie ten klimat starej basni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita książeczka- wspaniałe, baśniowe, dziecięce klimaty. I te wróżki takie piękne...;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu - cudowna ta Twoja podróż, aż miło do Ciebie dołączyć.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. ..Pięknie, anielsko i sielsko ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Też planowałam połączyć te dwa wyzwania, ale zapomniało mi się o elfach...

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna! Też mam w głowie plan na połączenie tych dwóch wyzwań, ale chyba czas (a dokładnie jego brak) mnie pokona....

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała, magiczna i wciągająca książeczka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękna baśniowa książeczka. Cudne elfy.

    Dziękuję za udział w wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka cudowna, maleńka książeczka :) Piękne wykonanie. Uwielbiam takie połączenie klimatów vintage i tuszowań z delikatnymi motywami kwiatowymi. Bardzo klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń