wtorek, 10 lipca 2012

Kartka ślubna wg mapki i ...

 Ślubna kartka wg mapki z  Mojo Monday 249
 Papiery Winter Garden z UHK Gallery



 a mapka prezentuje się tak:

I to by było na tyle jeśli chodzi o pracę, a teraz przyjemności.
Kilka dni temu rozpisałam ekspresowe Candy- dla komentatorów.
Dziewczyn, które skomentowały ten post było 18, wydrukowałam karteczki z nickami
 zwinęłam i wsypałam do maszyny losującej
i własnoręcznie wylosowałam
Los wskazał mbabkę. Serdecznie Ci gratuluję!
Ale chcę  podziękować wszystkim dziewczynom, 
które wzięły udział w zabawie :)
Dzisiaj zauważyłam , że mój licznik przekroczył 25.000 wejść na  blog!
Udało mi się opublikować 300 postów!
Nie było by tego wszystkiego, gdyby nie wasze wsparcie- 
Dziękuję że jesteście!

16 komentarzy:

  1. a cudna ta karteczka :D tez chyba sie skusze na tę mapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, gratuluję liczby wejść i ilości postów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka piękna. Warstwowce w Twoim wydaniu urzekają. Do tego świetna interptetacja mapki i zastosowany stempel. A na deser... wygrane candy :) Ciesze się jak nie wiem co - dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kartka Aniu, pieknie zinterpretowałaś mapkę.
    A mbabce serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Your card is just so eye catching . Beautifully created. The papers & embellishments stunning.x

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję szczęściarze!
    Ślubna kartka- przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny warstwowiec! gratulacje dla mbabki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna ślubna karteczka!!!
    Mbabce ogromnie gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och....i ach...jakie śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna ta kartka, taka niepowtarzalna.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna kartka....
    zapraszam po odbiór wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tych cyferek i dziękuję za zabawę :) Karteczka nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, kartka prześliczna!:)
    I ja Tobie dziękuję, że jesteś. Zawsze mi tak miło czytać Twoje komentarze, takie serdeczne..:)
    Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń