wtorek, 20 października 2015

Kartka z elementem quillingu

Witajcie!
Dzisiaj ruszyło nowe wyzwanie w 123scrapujTy, 
a tematem jego jest: praca z elementem quillingu.
I muszę coś powiedzieć.Dotychczas wydawało mi się,
że skręcanie paseczków to "mały pikuś". 
Myślałam tak do czasu, aż Artimeno dostałam przesyłkę z paseczkami i igłą  
do zwijania i rozpoczęłam, zdawałoby się prostą czynność, zwijania paseczków.
Drogi dziewczyny zajmujące się quilligiem: ogromny szcunek dla waszych umiejętności!
 Ja swoją bombkę robiłam dwa wieczory- i jak zobaczycie-tyłka nie urywa:)
Ale zrobiłam...bo lubię wyzwania:) 
Oto moja inspiracja na wyzwanie z elementem quillingu :)




Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić was
 do wspólnej zabawy z123scrapujTy  :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna bombeczka Ci wyszła :) To stwierdziłam ja, quillingowy laik :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała qulingowa karteczka, a do tego piękne tło :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu - szacun !!! Kartka cudna, śliczne tło a bombka wspaniała....
    nie uwierzę, że to Twoja pierwsza.
    Szkoda, że kiedyś nie zrobiłam fotki swoich pierwszych quillingowych winogron.
    Uśmiałabyś się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łsdnie :0 ten quling to dla mnie magia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombka bardzo oryginalna i efektowna.

    OdpowiedzUsuń