wtorek, 20 czerwca 2017

Lato lato wszędzie,zwariowało oszalało moje serce...

Rozpoczynamy letnie wyzwanie w 123scrapujTy. Temat podałam w tytule:) 
Po wszystkie szczegóły odsyłam was do 123
A ja pokażę, co na to wyzwanie jako inspirację "zmalowałam"
Oscrapowałam zdjęcie pewnej Zosi
Jako baza posłużył mi papier StudioLight -Sumer Feelings01
 na scrapie znajdziecie tekturki Scrapińca 
a gdzieś w tle stempel Damask i pismo Studia Light 



Ciekawa jestem jakie wy będziecie miały letnie wspomnienia

1 komentarz:

  1. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community. This allows you to promote your website and publish articles
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń