wtorek, 4 czerwca 2013

Starociowy Mikrus

Na blogu 123scrapujTy rusza nowe, niezwykle ciekawe
Po szczegóły odsyłam na bloga 123... 
Czeka tam na was nasz gość specjalny :)

Jako inspirację przygotowałam dla was ..Mikrusa :)
Mój Mikrus to maleńki albumik na zdjęcia,
 ale może być sekretnikiem, pozytywnikiem  itp
Mikrus, to po prostu mikrus.
Postarzałam go: tuszem, farbą akrylową,
papier darłam, drapałam, moczyłam,chlapnęłam glimmer mistem
 gazę barwiłam herbatą.
A główna ozdoba to Kamea- prezent od Aki :)

 Mikrus to typowa praca recyklingowa , nie wymagająca dużych nakładów finansowych.
Wystarczy kilka pustych pudłek po zapałkach...
 które sklejamy magikiem , ale tylko brzegi ...
 Brzegi , sklejonych pudełek malujemy gesso lub farbą akrylowa
i to już właściwie gotowa baza mikrusa.
Reszta to wasza inwencja:  resztki papierów, troszeczkę tuszu,
 jakieś małe dekoracje, dwa kółka, albo sznurek ,którym zszyjecie kartki
 i...macie cudny upominek :)
 Zapraszam Was do wspólnej zabawy z 123scrapujTy :)

I jeszcze bardzo wam dziękuję za wszystkie wpisy i opinie
 pod postem z podziękowaniami dla rodziców :)
Chyba pierwszy raz tak bardzo niepewnie czułam się robiąc pracę. 
Dodałyście mi wiary - już zrobiłam podziękowania dla drugiej pary rodziców, 
a pudełka do nich właśnie przesychają :)

10 komentarzy:

  1. Aniu - jedno słowo i nic więcej: GENIALNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,że podzieliłaś się z nami tym, jak zrobić bazę...Chętnie pooglądałam cały środek....Bardzo mi się podoba i ta Camea z przodu- świetne..Muszę kiedyś spróbować....

    OdpowiedzUsuń
  3. Gustowne to cacuszko :) takie maleństwo a tak dopieszczone.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne maleństwo! Przepiękna okładka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OO, kochana, wspaniałe maleństwo.

    OdpowiedzUsuń