wtorek, 20 sierpnia 2013

Oj , się poplątało :)

Zapraszam Was na ruszające właśnie dzisiaj
 wyzwania #20 - Poplątane na blogu  123scrapujTy.

Wytyczne do wyzwanie przygotowała PaNaKo, a gościem specjalnym jest   Boei.

Jako inspirację przygotowałam słoneczną kartkę.
Dratwę potraktowałam preparatem do usztywniania tkanin
i uwinęłam z niej wianek:)


 To była wersja w kolorach kojarzącym się z latem, czyli zgodna z wytycznymi Marty.
A dla tych którzy lubią chłodek wersja zimna :)

Mam nadzieje, że nasze wyzwania  rozbudzą w was kreatywność.
Z niecierpliwością będę czekała , jak wy poplączecie wasze prace :)

14 komentarzy:

  1. Mimo, że zdecydowanie wolę aurę ciepłą, to tag w zimnych kolorach wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rajuuuu Aniu, toż to cudeńka dwa:) Ale wersja cieplejsza do mnie bardziej przemawia (bo ja ciepłolubna jestem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne sznureczkowe wianuszki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba są śliczne, ale moje serducho skradł ten pierwszy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie - uwielbiam , a Ty jesteś kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kartki a wianuszki splątane super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj! naplątałaś... Przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowe splatania ;) Zastanawia mnie co to za preparat? I w jaki sposób usztywniłaś: 'psikałaś', moczyłaś... ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń