wtorek, 22 stycznia 2013

Jak ja to robię- Księga

Poznałam wiele sposobów na robienie ksiąg pamiątkowych.
Ten  który wam dzisiaj pokażę, wypracowałam sama, 
metodą prób i błędów.
Kurs jest troszkę przydługi i z małymi błędami w tekście - wybaczcie.
A więc zaczynamy :
(Kliknij na foto, aby powiększyć)






















 To chyba mój najdłuższy post - kto doczytał: Gratuluję,
a jeśli jeszcze okaże się,że komuś cokolwiek z tego co robię,
 przyda się - to dla mnie wielka nagroda.
Proszę, jeśli korzystasz z tego kursu - napisz w komentarzach :)

40 komentarzy:

  1. Podziwiam, Kochana! Tyle pracy...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i efektowna księga. Patent ze zwiniętymi rurkami z papiery - godny zapamieętania. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super kurs! Muszę kiedyś spróbować, bo wygląda fantastycznie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. lol -cudeńko - kochana szacun :D

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowicie piękna praca, napatrzeć się nie mogę, brawo!!
    kursik jest rewelacyjny i bardzo czytelny

    OdpowiedzUsuń
  6. No niesamowicie to wygląda, będę musiała spróbować kiedyś. Pozdrawiam i dzięki za udostępnienie pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam ciekawa w jaki sposób powstają takie księgi... Twoja jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały kurs - jasny, z wyczerpującymi informacjami. Księga natomiast prezentuje się pięknie. Dzięki, teraz mogę stanąć do księgi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Również się zastanawiałam ja powstają takie księgi :) dużo pracy, ale efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kurs! A księga w Twoim wykonaniu piękna, delikatna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurs doskonały, a księga pięęęęęęeekna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O rety! Ale jestem pod wrażeniem :))) Kurs rewelacyjny, a jeszcze lepszy efekt końcowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kursik bardzo czytelny i jasny. Czytając go miałam wrażenie, że zrobienie takiej księgi to "bułka z masłem". A przecież wiem, że tak nie jest :)
    Ale tobie wychodzi to (czytaj: robienie księgi) cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. super kursik, aż mnie naszła chęć popełnienia takiej książeczki ;-)
    Dora

    OdpowiedzUsuń
  15. Ania nie wiem czy kiedyś skorzystam, zawrót głowy, ale piszę koniecznie - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow. super czytelny kursik... może sama kiedyś z takiego skorzystam,

    pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga, szyciowego hihih

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny, przejrzysty kurs ! Piękna księga ! Pewnie kiedyś wykorzystam, ale na razie brak tak pięknych okazji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz widzę jak powstaje takie dzieło;)Piękna praca.
    Dziękuję za bardzo czytelny,przejrzysty i staranny kurs;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kursik idealny, nawet ja zrozumiałam jak to zrobić :D Teraz tylko spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj !!!

    Kursik wspaniały, dokładny i przejrzysty, zrozumiały na 200%, z pewnością skorzystam, pozdrawiam cieplutko, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękności! Bardzo jasno krok po kroku wyjaśnione, co robić. Pozostaje tylko zakasać rękawy :D
    Pozdrawiam
    Majeczka

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kursik, tez robilam kilka ksiąg ale ten sposób jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, bardzo obrazowy przekaz:). Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. REWELACJA !!!!
    BRAWO !!!
    Pozdrawiam - Barbara

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow ! I read all your posts but don't comment very often, however I thought this book was beautiful, fantastic and incredible. You have a wonderful imagination and always come up with something different. You should feel very proud of yourself :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo z tego kursu się nauczyłam, książka zrobiona jest profesjonalnie. Życzę powodzenia przy następnych tak pięknych pracach

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna księga :) Muszę spróbować. Mam nadzieję, że mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kursik SUPER ! Na pewno z niego skorzystam ! Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiekna ...tez chce taka sama zrobic !!:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super kurs, księga cudowna, zamierzam też zrobić księge wg tego kursu

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna księga. Chcę spróbować sama. Mam tylko pytanie na temat nazwy kleju, którego używasz w kursie tuz przed pomalowaniem jej?
    Pozdrawiam Aniela

    OdpowiedzUsuń
  32. Super księga. Ale mam pytanko jakiej farby używać do spryskiwania takiej księgi bo jest ich tak dużo że nie wiadomo jakiej użyć.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachwyt, cudownie pokazane, jak takie coś zrobić, może kiedyś spróbuję. :) Praca jest fantastyczna i tu już słów mi brakuje, by opisać, jak mnie nią zaskoczyłaś i zachwyciłaś. Masz ogromny talent i świetne pomysły, praca z duszą, dzieło sztuki. :)))

    OdpowiedzUsuń