środa, 16 kwietnia 2014

Świąteczna kartka

Kartkę zrobiłam dla 123scrapujTy
Wykorzystałam w niej (bardzo modne  w tym roku)
gniazdko z jajkami :)


Jajka zrobiłam z masy Marthy Stewart
a koszyczek już wam pokazuję:)
Wykorzystałam bawełnianą wstążkę.
 Nasączyłam ją magiciem i  uformowałam kształt  gniazdka 
na opakowaniu po jajku niespodziance.
Podsuszyłam suszarką i efekt z bliska widzicie na drugim zdjęciu
Gniazdko po przycięciu "wyścieliłam" rafią i spryskałam mgiełką Aidy- zieleń oliwna 

Na święta już  wam chyba się nie przyda, ale co tam, pokazałam.

7 komentarzy:

  1. Kartka śliczna! A gniazdko bardzo pomysłowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kartka, a pomysł na koszyczek genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest fenomenalna, a koszyczek genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No super ten koszyczek a raczej gniazdko !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na gniazdko! Zapisuję w pamięci, za rok skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest taka cieplutka i radosna! Dzięki za kursik, muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń