środa, 6 lutego 2013

Przygarnij mnie!

Własnoręcznie wykonany drobiazg w kształcie serca ucieszy obdarowanego
- tak zachęca do wspólnej zabawy Belladonna na Craft Artwork
No to popłynęłam: wykonałam serduszko- albumiko/zapiśnik
 5,5/6,5 cm moooocno mediowe.
Okładkę pokryłam:
 1.czerwoną akrylówką,
 2. gesso (w którym zatopiłam mikrokuleczki i koraliki),
 3. czerwonym tuszem  i crackle accents.
 4.  udekorowałam gratisowymi różyczkami od Aidy
 5. spryskałam  perłową mgiełką perfect pearls







Jak pewnie zauważyliście, zawieszka ma wiele pustych kartek-serduszek.
Czekają na zapełnienie. Może właśnie Ty masz to zrobić :)

Przygarnij moje serduszko!
 Jedna z osób, które skomentują ten post 
14 lutego wieczorem stanie się jego nowym właścicielem :)

23 komentarze:

  1. Śliczny zestaw serduszkowy:) Twoją pracę przygarnę z wielką radością:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow!!! Cudowne! Komentuję, komentuję, komentuję :) Pragnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopisuję się i ja:)Przecudne serducho!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kochana moja!!!! myślę o tobie, trzymaj sie cieplutko mam nadzieje ze wszystko ok?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe serduszko-scrapuszko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Cudownie mediowe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne serducho!!! Chciałabym z bliska popatrzeć na szczegóły pierwszej strony... Cudne jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale czaderski album! Okładka po prostu zachwyca. Może mi się poszczęści ... będę wówczas patrzeć i ... dotykać i zapełniać przepiękne serduszkowe karteczki dobrymi myślami. Póki co pomarzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalne serducho! Ja z chęcią przygarnęłabym taki albumik! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się zapisuję...takie cudowne serduszko...każdy chciałby mieć...może mi się poszczęści;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie mediowe a i tekst świetny- już wyciągam po nie łapaki : )

    OdpowiedzUsuń
  12. przygarnę, przygarnę jak najbardziej....takie mixowe....mmmmm:)...niechaj bezie moje serducho, moje:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ochhhhh ale cudowneeee :) ja z wielką ochotą się nim zaopiekuje :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne serduszko! Niesamowicie byłoby się mu przyjrzeć z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jest śliczne...ja też, ja też chcę....

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudeńko :)) Obłęd :)) Pewnie że bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu wspaniały serduszkowy zapiśnik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana nie mogloby mnie tu zabraknąc bo notesik przepiekny. Trzymam kciuki za losowanie

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne serducho :) ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeuroczy drobiazg prosto z serca :)

    OdpowiedzUsuń