czwartek, 28 maja 2015

Prezent z puszki po tuńczyku

Witajcie, jestem, działam.
Dzisiaj pokażę pracę wykonaną dla Artimeno i tam odsyłam po szczegóły:)
A jest to "podrasowana" puszka po tuńczyku:) 
 Mam nadzieję, że w nowym ubranku jej dobrze:)



materiały wykorzystane w pracy:  puszka po tuńczyku:) + dwa kawałeczki rurki, 
 gesso 
mgiełki perłowe:   turus, sky blue ,green, silver, olive green 
 mikrokulki
crackle accents, Inka- stare srebro, farba akrylowa biała, koraliki
 
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny:*

7 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł, a wykonanie perfekcyjne :D Na pierwszy rzut oka przypomina mi krainę Alicji czarów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madeleine, właśnie ta książka była inspiracją:)

      Usuń
  2. no to się zachwyciłam ... idę poszukać puszki :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłaś nam zaserwować zgadywankę z cyklu: z czego to jest zrobione? Podejrzewam, że nikt by nie zgadł, że bazą jest zwykła puszka. Inspirujący pomysł i do tego fantastycznie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie cudowna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ świetnie "zapuszkowałaś"!!!

    OdpowiedzUsuń