poniedziałek, 16 listopada 2015

Zimowy album czyli warsztaty u Enczy

W sobotę uczestniczyłam w warsztatach
prowadzonych przez Enczę w Craft Atelier
Jestem zachwycona świetnie przekazywaną wiedzą przez Enczę.
Towarzystwo doborowe, a atmosfera w trakcie warsztatów rewelacyjna!
Myślę, że piękniejszych zdjęć niż Encza nie potrafiłabym zrobić,
 dlatego dzisiejszy post okraszę jej zdjęciami zrobionymi w trakcie warsztatów:)

Oto mój album i ja w obiektywie Enczy:)
(klik na foto, aby powiększyć)


I kilka ujęć z warsztatów:



Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Kocham robić takie albumy! Twój jest rewelacyjny:) Szkoda,że mnie tam nie było:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny albumik, piękna fotorelacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu to była wielka przyjemność poznać Cię w końcu osobiście :) Warsztaty i miejsce - cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ niesamowity, fantastyczny...ach

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę :) Piękny album. Klimacik i kolorki super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę takich wspaniałych warsztatów, a ich efekt zapiera dech w piersi! :)

    OdpowiedzUsuń