środa, 10 kwietnia 2019

Pamiątka I Komunii Świętej

Kwiecień  na blogu Artimeno oraz grupie Wsparcie na starcie to miesiąc projektów komunijnych.
Dlatego naszym czytelnikom zaproponowałam  pamiątkę ubraną w najnowszą 
kolekcję papierów UHK Gallery - Diamonds.  Ja wybrałam papiery 15/15 cm.
W tym projekcie zagrałam warstwami. Pomogła mi w tym taśma dystansowa 3mm. 
Elementy dekoracyjne to tekturki ze Scrapińca. 
Brzegi poszczególnych warstw podkreśliłam przejeżdżając radełkiem krawieckim
I informacja dla tych, którzy rozpoczynają przygodę z cardmakingiem i uważają że bez maszynki 
do wycinania i tysiąca wykrojników nic nie da się zrobić. Otóż da i to bardzo wiele:) 
Poniższa kartka jest tego przykładem. 
 
Kwiatki i listki wycięte dziurkaczami

Wszystkie szczegóły dotyczące wykorzystanych materiałów znajdziecie w Artimeno
 
Dla zainteresowanych przygotowałam także na blogu Artimeno 
przykładowe teksty życzeń komunijnych 
 




 
 Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz