piątek, 15 listopada 2019

Kartka imieninowa wg mapki 2

W Artimeno zmagamy się w listopadzie z mapkami.

I mimo, że mapka może podpowiadać motywy świąteczne,
 to na jej podstawie stworzyłam romantyczną i mocno warstwową kartkę
z kolekcji papierów "Dom Róż" od Lemoncraft.

 Kartka zgodnie z mapką posiada trzy główne warstwy papieru.
Papiery nieco potarmosiłam, a przeszycia wykonałam radełkiem
Wszystkie warstwy oraz wycięte elementy z papieru delikatnie potuszowałam,
aby nabrały stylu vintage.
 Wysokości warstwom na kartce dodają kosteczki dystansujące i resztki tektury.
  Gwiazdki z mapki zastąpiłam uroczymi serduszkami,
które postarzyłam za pomocą cracle accents.
kartka vintage, kartka ręcznie robiona, karteczkowoani






i mapka dla zainteresowanych:


  Po tygodniu niebytu w sieci, padł twardy dysk- powoli wracam do żywych:)
Utraciłam wiele projektów, zdjęć , artykułów i zdjęć.... ale powoli jakoś tą pustkę wypełnię

Pozdrawiam i dziękuję moim koleżankom z teamu Artimeno za pomoc i wsparcie :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz