sobota, 23 listopada 2019

Kartka jubileuszowa

Cześć, przygotowałam interpretację trzeciej listopadowej mapki dla Artimeno. 
Bardzo przepraszam że zobaczycie tylko jedno zdjęcie, ale... padł dysk moim w komputerze
 a wraz z nim przepadły prawie wszystkie moje projekty z ostatniego półtora roku. 
Zdjęcia dzisiejszej inspiracyjnej pracy też odpłynęły w siną dal.
 Na szczęście to jedno, którym pochwaliłam się przed koleżankami z DT uchowało się 
i już Wam je pokazuję.
 Do wykonania kartki wykorzystałam papiery ScrapAndMe
Aby uzyskać efekt przestrzenności wykorzystałam kosteczki dystansowe
 
 i mapka wg której pracowałam:
 
Do zobaczenia :*

1 komentarz:

  1. Kartka jest piękna! Szkoda tych zdjec... mam nadzieje, ze znajdzie sie jakis madry czlowiek, ktoremu uda sie choc czesc zdjec odzyskac. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń