sobota, 18 stycznia 2020

Kartka ślubna w formacie A5

Po miesięcznym "urlopie" od karteczkowania, 
w nowej dla mnie rzeczywistości (bez Artimeno) - powracam. 
Mam nadzieję, że jeszcze ktoś tu zagląda:) 

Rozpoczynam ślubnym projektem w formacie A5 - duża powierzchnia do zagospodarowania 
czyli wyzwanie.

Zdecydowałam się wykorzystać papiery "Wyższe sfery"-GP
 . Delikatna kolorystyka idealnie pasuje do ślubnych klimatów, 
a piękne damaskowe wzory nadały pracy szlachetności. 

Papiery delikatnie podniszczyłam :)










 Pozdrawiam,  jeśli masz pytanie pisz w komentarzach- odpowiem:)  

7 komentarzy:

  1. Bardzo piękna ślubna karteczka,śliczna kompozycja kwiatowa. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekna :) Ja zaglądam z przyjemnością choć nie zawsze skomentuje . Najlepsze życzenia w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka. Świetne tło i ślicznie ułożone kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń