wtorek, 22 czerwca 2021

Dzisiaj króluje -Jutro

Cześć, Dzisiaj króluje Jutro, tak tak,  nie pomyliłam się.
Dzisiejszą pracę ubrałam w papiery LemonCraft - Tomorrow.
 
I nie chcę Was straszyć, ale chyba z tych papierów powstanie jeszcze wiele moich prac.
Tak naprawdę w środku jestem zielona. Zielony to mój ulubiony kolor i chociaż, jak teraz analizuję, nie mam za dużo ciuchów zielonych, ale ten kolor zawsze przykuwa moją uwagę. Otaczam się zielonościami. 
 
A więc ta kolekcja od razu trafiła w moim przypadku na podatny grunt :) 
I ten cudny styl boho, te piękne elementy do wycinania. Nie przesadzę jak powiem- 
potnijcie bloczek z elementami do wycinania, a Wasze projekty stworzą się same:)
 
Dzisiaj pokażę Wam kartkę na 25 Rocznicę Ślubu. Za swój sukces uważam, że udało mi się przemycić odrobinę srebra i nie zepsuć tym, stylu Boho:)  

W pracy wykorzystałam papier z bloczka 30/30 
 
W kompozycji możecie zauważyć też   tekturki gałązki z Tekturkowa.
 W pracy wykorzystałam wykrojniki: cyfry i banderolki







I to tyle, do zobaczenia i usłyszenia przy następnym projekcie:) Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz