sobota, 24 lipca 2021

Ślubna kartka z różyczkami

 Zrobiłam sobie wakacje, od robienia kartek. 
 
Ale był mały wyjątek - w ubiegłym tygodniu poczyniłam ślubną kartę dla Darii i Macieja. Ponieważ ślub jest właśnie dzisiaj- to mogę Wam pracę pokazać.

Zacznę od tego że sama ukręciłam różyczki. Ci co mnie troszeczkę znają wiedzą,
że nie przepadam za robieniem tych kwiatów.
 Kilka lat temu namiętnie robiłam róże  z papieru czerpanego. 
Potem nastała era foamiranu ...
I teraz powrót. Tym razem nie z papieru czerpanego, ale akwarelowego. 
Wykrojnik Flower 12  od Emilki 
I mówcie co chcecie, ale ja będę obstawała przy tym,
 że do kartek, tych ręcznie robionych  najbardziej pasują papierowe kwiaty 
(moja subiektywna opinia!)
 
Kartka ma nietypowy wymiar 18 cm/13 cm, do tego zrobiłam sama pudełko,
 
Wykorzystałam papiery Lemoncraft-  Elegance, tekturki Scrapińca i wstążeczki vintage
 





Pozdrawiam!

3 komentarze: