czwartek, 9 grudnia 2021

Kartka na roczek z papierów Lemoncraft

Cześć, uff nareszcie będzie więcej czasu na blog i kartki. 
Kilka ostatnich miesięcy były dość intensywne zawodowo.
 
 
 Bywałam w sieci , ale nie tutaj:) Jeśli macie ochotę zobaczyć
 co robiłam zapraszam na nasz zakładowy blog: 123tworzyszTy 
- stworzony przeze mnie specjalnie dla naszych  podopiecznych.
W czasie pandemii, jest to fajna forma prowadzenia zajęć dodatkowych i aktywizowania uczestników w domu. Miło mi będzie Was gościć także na naszym młodziutkim kanale
 na You Tube - może komuś przydadzą się proste kursy, które tam publikuję :) 
 
 
Ale wracajmy do kartek. 
Dzisiaj ciąg dalszy kartek dzieciaczkowych. 
Z kolekcji Baby Boom Lemonctaftu zrobiłam kartkę
 na roczek dla rezolutnej i ślicznej Marysi.
 Z bloczka 15/30 z grafikami wycięłam te śliczne zwierzątka
 
 Do kartki wykonałam kartonik 15/15/2,5 cm






Do miłego!

 

1 komentarz: