niedziela, 2 października 2022

Memories czyli jesienne kolory na kartce :)

Dotarła do mnie przesyłka z jeszcze pachnącymi farbą nowościami z Lemoncraftu. 
 
To się nazywa wyczucie czasu. 
 Miałam właśnie do wykonania, na tak zwane cito, kartkę imieninową.
Na cóż było czekać? Pociachałam bloczek z elementami do wycinania 
i dosłownie w 20 minut powstała poniższa kartka.
Nie potrzebne były maszynki, wykrojniki ...wszystko co potrzebowałam 
to mała gilotyna, nożyczki i kosteczki dystansowe i troszeczkę tuszu Distress 
dla postarzenia brzegów kartki:) 
 
Kartka będzie wysyłana w kopercie, więc zrezygnowałam z ręcznie robionych kwiatów.
  
Szczerze polecam kolekcję  Memories  miłośnikom jesiennych kolorów,kwiatów, liści,  okienek, makram, zwierzątek, zegarów, serwetek... 
Wszystko to znajdziecie w bloczku z elementami do wycinania



 
Pozdrawiam tu-bywaczy:)


2 komentarze: