niedziela, 19 marca 2023

"Złota Dama"- kartka dla Pani odchodzącej na emeryturę

Cześć, jeśli po tytule spodziewaliście się, 
 że zobaczycie kartkę z grafiką fotela tudzież kapci i książki- zonk :) 

Dla Alicji stworzyłam ukwieconą kartkę 
z delikatnym badziakiem (zegar) z Lemoncraft- 
bo teraz to będzie czas Alicji :)  Czas realizowania marzeń ...

W pracy wykorzystałam piękną kolekcje papierów 
Delikatny odcień złota tejże podkreśliłam złotym papierem lustrzanym. 
Lubię ręczne przeszycia i w tym projekcje poszyłam sobie troszeczkę :) 
 
Kwiaty wykonałam z papieru akwarelowego o gramaturze150, 
który barwiłam farbami akwarelowymi.
Ponieważ często do mnie piszecie, jaki wykrojnik wykorzystuję
 do tworzenia tych właśnie różyczek , podaję lin do  Zielonych Kotów 
- tam go znajdziecie
 
 Na kartce znajdziecie także elementy 
z lemonkowej kolekcji Sincerity- są to przepiękne listki 
 
 
 
 Pudełko zrobiłam z papieru 300g z Rzeczy z Papieru 






 

Pozdrawiam Tu-bywaczy :)
 


1 komentarz: