wtorek, 24 lutego 2015

Wymarzona kartka

Wymarzona kartka to temat dzisiejszego wyzwania w 123scrapujTy
No to jak wyglada moja wymarzona kartka:
(wymarzona dzisiaj, bo moje marzenia często ulegają modyfikacjom)  

Kartka z odrobiną  zieleni, zrobiona z  pachnących nowością papierów
z kwiatami hand made i niezmiennie z ręcznymi przeszyciami :)



Hortensje zrobiłam z tego wykrojnika z wydatnym udziałem
 białego papieru czerpanego z Namaste i kredek pastelowych Mondeluz
Zapraszam do wspólnej zabawy z 123scrapujTy

9 komentarzy:

  1. Pięknie zrealizowane marzenie:) Śliczna kartka z cudnymi kwiatami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jak marzenie a hortensje przepiękne. Jeszcze takich nie robiłam, muszę koniecznie spróbować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Mistrzostwo nie tylko świata ale i kosmosu!!! Przeszycia boskie, kwiaty cudne, kompozycja wspaniała! Mistrzyni!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka i super kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kwiaty, a za ich sprawą cudna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  6. This is a lovely card. I wonder if you could tell me how I could purchase the hydrangea metal dies. I see by the website that they can only be sent within Europe.

    OdpowiedzUsuń