wtorek, 30 stycznia 2024

Urodzinowa kartka

Cześć, czy też tak macie?
Zobaczyłam grafikę dziewczynki w bloczku Forget-ME-Not Lemoncraftu
 i już wiedziałam jak będzie wyglądała kartka.
 Potrzebowałam tylko delikatnego tła i znalazłam w bloczku z papierami Paper Heaven
 
I tak w godzinę powstała tak kartka.
Całą kompozycję z dekoracją umieściłam na pasku który wsuwa się na kartkę. 

Na bazie kartki możecie dostrzec delikatne kwiatowe złocenia. 
Zrobiłam je stemplem na który nałożyłam klej do złoceń i odbiłam.
Po przeschnięciu nałożyłam folię do złoceń i wyszło cudnie.
 
Kwiaty samoróbki z bawełny. żeby się mieniło posypałam je brokatem 
od Ewy Argalskiej- Inspirowane Uczuciami 


Urodzinowa kartka



Dziękuję za Wasze odwiedziny, pozdrawiam serdecznie!
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz