wtorek, 23 maja 2017

Działam, działam:) Kartki okolicznościowe

Mało mnie tu ostatnio, ale jestem, działam w tzw tle:)
Czasami nawet nie mam czasu zrobić zdjęć swoim tworom:) 
W maju , oczywiście oprócz pracy zawodowej, 
prowadzę zajęcia dla pań z Uniwersytetu Trzeciego Wieku. 

Robimy kartki i ozdobne opakowania.
Poniżej ozdobne opakowanie Tofifi.
Motylki panie barwiły pięknymi farbami w proszku Rainbow color

 
Kartka w stylu vintage.
Do jej wykonania panie wykorzystały papiery z kolekcji Wiek niewinności 
które dość mocno postarzyły i potuszowały distressem  
Grafiki pochodzą z  LemonCraft 
Uczyłyśmy się jak można do tworzenia kartek wykorzystać filtry do kawy,
 barwioną gazę czy kalkę techniczną:) 


Kartka z ramką 
Pracowałyśmy z papierami LemonCraft- Dom róż  i ramką ze Scrapińca 
 Pracę wykończyłyśmy tuszem akrylowym -Splash gold

 
Były jeszcze kartki komunijne , ale ich wzory już publikowałam na blogu :)

Pozdrawiam Tu-zaglądaczy:) 

2 komentarze: