niedziela, 1 lipca 2018

Kartka ślubna cała w Love in Bloom

Moja ostatnia praca to kartka na Ślub cała w Love in Bloom
Postanowiłam, że w pracy wykorzystam tylko papiery z Piątek 13 -Love in Bloom
W arkuszy na którym producent wydrukował tylko kwiaty i gałązki  
powycinałam kwiaty, gałązki,  liście
 i odpowiednio podklejając je pianką 3mm  i  1,5mm  stworzyłam bukiet.  

Aby pracę urozmaicić i nadać jej ślubnego blichtru zrobiłam delikatne kreseczki klejem magik
 i posypałam drobnym brokatem. Po wyschnięciu pozostały na pracy brokat
 usunęłam miękkim pędzlem i wyszła mieniąca praca

Pudełko to gotowiec z Rzeczy z papieru. Składa się idealnie


kartka na ślub z brokatem

ręcze przeszycia na kartkach

jak układać kwiaty na kartce

pudełko do kartki

widok z boku

Pozdrawiam Tu-zaglądaczy i komentatorów:)
 

2 komentarze: