wtorek, 24 lipca 2012

Warsztaty z filcowania

Jestem zmęczona,  kartek dzisiaj nie będzie :)
Mam za sobą dwa bardzo intensywnie przeżyte dni.
Miałam przyjemność prowadzić warsztaty z filcowania dla
podopiecznych Stowarzyszenia Rozwoju i Promocji Centrum w Odolanowie.
Warsztaty odbywały się w Środowiskowym Domu Samopomocy w Odolanowie.
Poznałam grupę wspaniałych ludzi, oddanych swojej pracy.
Kasiu, tobie szczególnie serdecznie dziękuję za ciepłe przyjęcie :*
I wielkie dzięki dla wszystkich uczestników warsztatów,
którzy niezmordowanie mydlili i filcowali i filcowali i mydlili :)
Mam nadzieje, że kiedy następny raz odwiedzę Odolanów,
 wasza pracownia pełna będzie korali, naszyjników, kwiatków i torebek :)
O intensywności naszych warsztatów niech świadczy fakt,
 że nie zrobiłam ani jednego zdjęcia.
Ale pokażę wam zdjęcie pożegnalne
 i śliczny upominek jaki dostałam :)
 Dziękuję Odolanów!!!

3 komentarze:

  1. Aniu cudna inicjatywa, dostarczyłaś i sobie i innym wielu pozytywnych wrażeń. Na zdjęciu widać, że jesteś wysoka, a ja zawsze myślałam ze jesteś „małą kobietką” w sumie to nawet nie wiem dlaczego. Ciekawe jak nasze wyobrażenia różnią się od rzeczywistości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚDS Odolanów26 lipca 2012 10:27

    Aniu to my bardzo Ci dziękujemy. Jesteś niesamowitą osobą.Cieszymy,że mogliśmy Cię poznać. Czujemy się wyróżnieni.Mamy nadzieję ,że jeszcze się zobaczymy i będziemy mogli się czegoś od Ciebie nauczyć. Cały czas jesteśmy pod wrażeniem Twoich umiejętności i kreatywności.Pozdrawiamy ciepło.
    ŚDS Odolanów

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzruszyłam się- jesteś niesamowita ..

    OdpowiedzUsuń