wtorek, 7 kwietnia 2015

Pamiątka Chrztu Świętego


Witajcie poświątecznie.
Mam nadzieję, że nikomu ciasta, mięsa i jajka  nie zaszkodziły 
i będziecie mogli pokusić się o udział w nowym wyzwaniu na 123scrapujTY. 
A temat wdzięczny: Chrzest Święty.
Oto moja propozycja z małym kursikiem:)



 A jak zrobić taką książeczkę- bardzo prosto.

1. Przygotowujemy tekst na książeczkę - drukujemy
2. Wg wcześniej ustalonego rozmiaru (u mnie 55/85mm) wycinamy kartki 
    z  papieru wizytówkowego (niezbyt gruby!)- u mnie 4 kartki
3.  Zginamy kartki w połowie i formujemy za pomocą igliczki kartki -jak na zdjęciu poniżej
4  Zszywamy 
5. Naklejamy na papier imitujący okładkę i ...już jest co przykleić na kartkę:)

   Tylko takie zdjęcia udało mi się zrobić w czasie nocnej produkcji:)

                                                                   Pozdrawiam:)

7 komentarzy: