piątek, 9 października 2015

Ślubna kartka z akrylową gałązką

Witajcie, dzisiaj pokażę Wam ślubną kartkę  ubraną w papiery
 UHK Gallery- Celebration
 Do skomponowania bukietu wykorzystałam akrylowe gałązki ScrapBerry's
A wykrojnik? kupiłam wArtimeno, ale nie pamiętam ani producenta, ani nazwy...
Czy to już skleroza? :) Może ktoś mi pomoże...

(klik na foto, aby powiększyć)




Pozdrawiam  :) Tu-zaglądaczy, a zainteresowanych informuję,
 że już 6 tygodni jestem totoalnie uziemiona po złamaniu nogi. 
Na szczęście, od tygodnia noga już tak bardzo nie boli :) 
Jeszcze tylko dwa tygodnie w unieruchomieniu :)

10 komentarzy:

  1. Piękny komplecik, Uwielbiam te gałązki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Gałązka prezentuje się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet! Gałązka świetnie się wpasowała w kompozycję. Nodze życzę dobrego zrośnięcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały komplecik a gałązka świetnie komponuje się z kwiatkami, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudna! Kochana, a czym Ty przyklejasz takie gałązki? klejem na gorąco? Życzę szybkiego powrotu do formy, miałam daaawno temu gips od szyi po pas przez 2 miesiące, wiem, jak to jest... Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, gałązki dodają dużo uroku!
    Aniu, wracaj szybko do zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowicie elegancka ...urocza i subtelna:) CUDO

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kartka! Oczu oderwać nie można... Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, i żeby nie bolało...

    OdpowiedzUsuń