środa, 23 listopada 2016

Upominki dla małej księżniczki

Przygotowałam na dzisiaj inspirację dla Artimeno, a jest to urodzinowy zestaw dla małej księżniczki:) 
Zestaw to pamiętnik w formacie A5 oraz ażurowe pudełeczko ze słodyczami.

Po wszystkie szczegóły dotyczące mojej pracy zapraszam do Artimeno,.
  Tutaj tylko zdradzę wam że pudełeczko wykonałam wykorzystując mój ostatni nabytek 
(miłość od pierwszego wejrzenia!) wykrojnik Tonic: graceful marquee-box 



Jeśli lubicie obdarowywać bliskich drobnymi upominkami, chcecie przygotować oprawę 
Chrztu Św, Komunii Św czy ślubu  - ten wykrojnik to idealny wybór. 
W skład zestawu wchodzi aż 13 wykrojników! 
Bez problemu zrobicie kilka rodzajów pudełek, ozdobicie zaproszenia czy wizytówki:) 
 PA:)

9 komentarzy:

  1. Wykrojnik jest rzeczywiście rewelacyjny, a Ty świetnie go wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam takie prace. Sama nigdy nie miałam smykałki do łączenia kolorów i wzorów. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne, na pewno obdarowana będzie bardzo się cieszyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplet a to pudełeczko jest przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy, dziewczęcy komplet.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń