wtorek, 23 lipca 2019

Mały romans z Meadow Impressions

Bardzo mi miło, że  po raz kolejny mogłam odwiedzić gościnne progi ScrapAndMe.

Tym razem przygotowałam romantyczny scrap 23/23 cm i oprawiłam go w rameczkę z Ikei.
Idealną do tego rodzaju prac, bo bez najmniejszych problemów spakujesz w nią grubaśne projekty.

Pracowałam z najnowszą kolekcją ScrapAndMe- Meadow Impressions

ślubny upominek






 Co mogę powiedzieć o kolekcji: 

  papiery o gramaturze 250g/m², którą przecież bardzo lubimy

-   przepiękna kolorystyka w delikatnych fioletach, która jest tak delikatna i uniwersalna, że można
    wykorzystać ją we wszelkich projektach scrapbookingowych

-  subtelne kwiatowe kompozycje zaprojektowane przez Annę Lipowską  bardzo ciekawie
   wykorzystane przez projektantkę papierów- Klaudię Szpunar na poszczególnych arkuszach

-  kolekcja ma dwa! arkusze przygotowane do samodzielnego wycinania. 
   Jeden to kwiaty i kwiatowe kompozycje, a drugi to śliczne listki pasujące właściwie do każdego
   projektu.

-  Do każdego pełnego zestawu i małego bloczka, oferowany jest bonus w postaci prostokątnych            ramek, idealnie pasujących na kartki A6, znajdujący się na wewnętrznej stronie okładki
   (niedostępny w sprzedaży jako oddzielny papier)"


Nic tylko kupować i szaleć:) Polecam!
Pozdrawiam ,anias

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz