piątek, 2 sierpnia 2019

Serce -zawieszka

Dzisiaj pokażę  Was pracę nie kartkową
Pewnie nie będzie to jedyne serucho jakie zrobię w sierpniu.

W pracy wykorzystałam tekturki ze ScrapAndMe ,
które idealnie pasują do papierów Meadow Impressions. 
Napis to zembossowana na gorąco tekturka , którą też kupiłam w ScrapAndMe

W pracy wykorzystałam maski, białe gesso, stemple
 i oczywiście  farby Rainbow Color, którymi barwiłam tło

miximedia, upominek, tekturki











⏩ Dla zainteresowanych w punktach podam etapy pracy:
  1. Naklejanie kawałków papieru do scrapbookinku na serce (wykorzystałam resztki)
  2. Malowanie tła gesso(delikatnie) +podsuszanie suszarką
  3. naklejanie tekturek, gazy i sznurka (kleiłam gel medium)
  4. drugie gessowanie + delikatne podsuszanie
  5. Nanoszenie wzoru (napis) przez maskę
  6. Naklejanie kamieni (na gel medium) i następnie pokrycie ich gesso
  7. Naklejanie pomalowanego białym gesso patyczka szaszłykowego (będę na nim naklejać napis)
  8. Suszenie! (najlepiej pozostawić na kilka godzin!
  9. Barwienie farbami Rainbow Color
  10. Naklejanie dekoracji z kwiatów i pokrycie ich gesso
  11. Delikatne stemplowanie tła
  12. Embossowanie napisu na gorąco i naklejanie go na patyczki (da to efekt przestrzenności)
  13. Wklejanie wstążeczki vintage i buteleczki z listem:)
Macie pytania, piszcie- chętnie na nie odpowiem:) 

2 komentarze: