sobota, 22 lutego 2020

Pamiątka Chrztu Świętego

Jak ten luty goni, nie mam czasu wrzucać prac na blog:) 
Postaram się poprawić. 
Zaczynam serię pamiątek na Chrzest Święty.

 Dzisiejszą ubrałam w papiery ScrapAdnMe -Blosson Blue
Kwiatyki zrobiłam z papieru akwarelowego- tym razem nie barwiłam go,
 a wycięłam z wykrojnika- Hortensje .
Do tego delikatny ażurowy wykrojnik-border i cudny mały aniołek.







Proszę napisz w komentarzu czy mam linkować użyte w pracy produkty, 
czy takie informacje są dla Ciebie ważne?
Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Karteczka jest śliczna. Aniu ja lubię podlinkowane produkty, sama to robię, bo uważam że tak jest wygodniej. Według mnie to nie jest sponsorowanie na blogu produktów, tylko ułatwienie w ich wyszukiwaniu. Często jest tak, że podoba mi się jedna , dwie rzeczy użyte w pracy, potem trzeba poświęcić czas na ich wyszukiwanie, a jak są podane linki jest dużo łatwiej i szybciej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cenne uwagi. Ja też lubię linkowane produkty. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń