poniedziałek, 11 stycznia 2021

Kartki urodzinowe dla bliźniaczek

Cześć, właściwie to powinnam powiedzieć Szczęśliwego Nowego Roku! 
 
 Zaniedbałam przez ostatnie miesiące mój blog.
 Ale jak sami wiecie czasem trzeba sobie zrobić przerwę, podkurować się...
 żeby wrócić ze zdwojoną siłą. I jestem pewna,  że tak będzie:) 
 
Rozpocznę rok kartkami dla bliźniaczek , które nie dawno skończyły okrągłe 35 lat
 - co za piękny wiek!!! Kasiu Doroto, wszystkiego najlepszego raz jeszcze! 
 
Kartki, jak zwykle warstwowe z wykorzystaniem mojej ulubionej (must have) kolekcji -
Dom Róż. Właściwie pasuje do każdego projektu :)
 Na kartkach znajdziecie tekturki ze Scrapińca.
 
  Oczywiście nie mogło zabraknąć moich kwiatków -  jak takie robić 
pokazałam na grupie Wsparcie na starcie czyli scrapuj z Artimeno. 
 
Teraz grupa została reaktywowana jako 
 pod opiekuńczymi skrzydłami Ani Zaprzelskiej 
i wspaniałego Teamu Lemoncraft. Przeczuwam podskórnie, że będzie się działo. 
Bardzo cieszę się, że będę maleńkim trybikiem w tej machinie:) 

No ale wróćmy do kartek. 
 
kartka ręcznie robiona, urodziny , kartka warstwowa






 Do zobaczenia, do usłyszenia i do dzieła!
Pozdrawiam

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz