wtorek, 23 lutego 2021

Kartka urodzinowa

Znalazłam sposób na chwilowy brak weny. 
Wzięłam papiery LemonCraft - Silence  i zaczęłam wycinać kwiaty i listki...
A jak już wycięłam to pomysł na kartkę... sam się jakoś zrodził :)
 
I tak udało mi się skleić urodzinową kartkę dla romantycznej dziewczyny 
 
Kartka ma wiele warstw. Do podklejania wykorzystałam taśmę dystans - 2mm i 3mm
Wykorzystałam też wykrojniki tło i serwetkę - ale prawie ich nie widać :) 
 
 Kusiło mnie, żeby kwiatki potraktować brokatem... wstrzymałam się :)  
 
Wszystkie kwiaty i listki leciutko podkręciłam przed przyklejeniem, 
żeby uzyskać ciekawy efekt przestrzenności. 
Tak przyklejone liście czy kwiaty wyglądają dużo atrakcyjniej!

Kartka urodzinowa






Pozdrawiam Was serdecznie!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz