niedziela, 8 maja 2022

Dla Helenki - pamiątka komunijna

Cześć, czasami tworzę prace dla osób bardzo bliskim mojemu sercu 
i wtedy nie mam najmniejszych problemów w projektem.
 Nie wiem jak to jest, ale odnoszę wrażenie że coś pomaga moim dłoniom.
 
Tak było w przypadku pamiątki dla Helenki- chrześnicy mojego męża.
Miałam już przygotowane papiery z jakich zrobię dla niej pamiątkę, 
ale kiedy dostałam przesyłkę z Lemoncraftu z najnowszymi kolekcjami
 i "pomacałam" Sincerity, wiedziałam że muszę właśnie tą kolekcję wykorzystać 
do zrobienia pamiątki dla Helenki.
 
Powiem bardzo nieskromnie- jestem z mojej pracy zadowolona. 
Wiem, że zdjęcia które zrobiłam nie oddają piękna ani papierów ani pracy
- ale widać dobrym fotografem nie będę:)  

Na pamiątce poczytne miejsce zajęła oprócz papierów  
 i kwiatki z foamiranu wycięte wykrojnikiem Lady E Desing
 
 Do pracy powstał stosowny kartonik.
 






 Wczoraj Helenka pamiątkę dostała mogę więc i Wam ją pokazać, do zobaczenia!

3 komentarze: