czwartek, 2 czerwca 2022

Kartka na okrągłe urodziny, z bukietem róż

 Cześć, troszeczkę mi ostatnio zaszwankowało zdrowie i przyznam szczerze, zaniedbałam publikacje na blogu. Jak znajdę chwilę opublikuję zaległe projekty.

Dzisiaj pokażę Wam kartkę, w której połączyłam papiery Paper Heaven- Różane wino
oraz motylkami i napisem z Lemoncraftu:) Dla mnie - pasują idealnie.
 
Ponieważ Różane wino to kolekcja pięknie ukwiecona różami, postanowiłam właśnie róże w podobnym kolorze zrobić i ozdobić nimi projekt. Czy mi wyszło? 
Powiem bardzo nieskromnie- jestem z siebie zadowolona. 
Papier przeszyłam ręcznie, co zdecydowanie upiększyło kartkę :) 
 
Kartka jest w formacie (prawie) A5

Róże wycięłam wykrojnikiem Flower 12 Lady E Design, z papieru akwarelowego o gramaturze 150, barwiłam czerwoną i różową akwarelową kredką.








 


 

4 komentarze: