środa, 17 sierpnia 2022

Kartka ślubna ubrana w Linen Story

 Odcięło mnie na kilka dni od internetu i miałam problem
 żeby pokazać tutaj moje projekty z ostatniego tygodnia.
 Zaczynam nadrabianie:) 
 
Dzisiejsza kartka to praca, którą wykonałam tylko dlatego,
 że  poprosiła mnie o to moja dobra znajoma Maria,
która lubi jak mówimy do niej Maryla.
 Piękna, mądra, miła kobieta - i jak tu takiej odmówić :) 
 

W pracy wykorzystałam trudne do zastąpienia na ślubnych projektach
 papiery Lemoncraft.
 W tym wypadku to kolekcja Linen Story.
 Do łask powróciły kwiaty z foamiramu- kształtowane na gorąco,
 lekko barwione suchą pastelą. 
Listki wyciałam z arkusza ze Scrapandme
 
Pudełko wykonałam sama z pomocą tablicy do bigowania.

 
 


Wkrótce pokażę Wam następne kartki na ten sam ślub:)

 Pozdrawiam tu-bywaczy :*
 
 

2 komentarze: