niedziela, 26 maja 2024

Pamiątka komunijna

Pamiątka komunijna, którą Wam pokażę wykonałam dla Leny.
 
 Ubrana jest w papiery z kolekcji TODAY - Lemoncraft. 
Jest to właściwie komplet: pamiątka w kartoniku i opakowanie na biżuterię.
Biały papier wizytówkowy -250, który wykorzystałam w tle wytłoczyłam BSem,
 z pomocą płytki do embossingu- kropki.
 Aby nadać pracy przestrzenności użyłam kosteczek 2mm
 
Pamiątka jest w rozmiarze DL. Dekorując ją wykorzystałam kilka wykrojników.
Listki pochodzą z bloczka z Lemoncraft- Leaves 06
Kwiaty wykonałam sama z białej usztywnianej bawełny
 barwionej leciutko różowym tuszem distrees i stemeplem z Agaterii 

 Kartonik do pamiątki jest z Rzeczy z Papieru. Jakość kartoników od tej producentki
 jest rewelacyjna, ale i tak zdecydowałam się stosownie okleić :)


kwiaty z bawełny,






Pozdrawiam!!!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz