niedziela, 21 października 2012

Pamiątka Chrztu Świętego

Nie miałam jeszcze okazji pochwalić się. Spójrzcie na mój lewy pasek boczny.
Na samej górze mój nowy nabytek- banerek z Kwiatu Dolnośląskiego,
gdzie udało mi się wygrać  wyzwanie mapkowe Wikuchy :)

Tyle samochwalstwa,  teraz do pracy
Dzisiaj będzie wymęczona  pamiątka na Chrzest Święty.
Nie miałam powera do pracy :)



Kartkę ozdobiłam perełkami w płynie,
kilkoma małymi perłowymi koralikami i perłowymi pręcikami
i w związku z tym pracę zgłaszam na perłowe wyzwanie w Silesian Craft


9 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia:)
    Karteczka cudowna!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) a karteczka jest śliczna :) taka delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka, gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna i bardzo delikatna karteczka, pięknie gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana to super :D karteczka jest cudna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia, Aniu:) Kartka przepiękna- cudne listeczki i obłędna warstwowość;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna perełkowa karteczka, badzo delikatna.

    OdpowiedzUsuń