niedziela, 6 grudnia 2015

Albumiki urodzinowe

Witajcie, zacznę od tego: warto bywać na warsztatach! 
Miałam okazją pracować w Craft Atelier pod okiem Enczy
- robiłyśmy zimowe albumy:)
Efekt: wykorzystując poznane techniki wykonałam dwa albumy urodzinowe.
Ale muszę się pochwalić, że bazy do albumów wykonałam sama :) 
Uprzedzając pytania- bazę zrobiłam z tego kartonu:)
 Kwiaty (a było ich około 80) stanowiące dekoracje w albumach to stemple, 
które samodzielnie barwiłam akwarelami.
Wszystkie tekturki - przecudne Scrapińcowe
Okładki okleiłam papierami LemonCraft

(klik na foto, aby powiększyć)



I na koniec zdjęcia robocze:) nocne zdjęcie z robienia baz
i gotowe do dekorowania albumy:)


A Kasi i Dorocie przy okazji 
życzę Wszystkiego najlepszego z okazji okrągłych urodzin:)
Niech spełniają się Wasze marzenia!

3 komentarze:

  1. Fantastyczne! Ogrom pracy, ale efekt wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te albumy Aniu, gratulacje bo ostatnio szalejesz w różnych technikach i jesteś bardzo nieprzewidywalna :-) a wszystko czego się dotkniesz wychodzi pięknie !!!

    OdpowiedzUsuń