czwartek, 13 października 2016

"Jesień przyjdzie, nie ma na to rady"

Tytuł posta to jednocześnie temat nowego wyzwania w 123scrapujTy
Wszystkich zachęcam do udziału w wyzwaniu:)

Oczywiście i ja zmierzyłam się z wyzwaniem i tak oto powstała jesienna kartka.
Ubrałam ją w papiery GP- Jak we śnie, które fantastycznie wpisują się w jesienne klimaty:)
Gazę i  kwiaty na taśmie zabarwiłam w tuszu Distess- Wild honey 
Aby uzyskać przestrzenność, poszczególne warstwy przyklejałam na taśmę dystansową 
Wszystkich zainteresowanych pięknymi delikatnymi gałązkami 
- oczywiście mówię o wykrojnikach- odsyłam  tutaj 



 Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na waszą interpretację tematu 
naszego wyzwania w 123scrapujTy:) 

9 komentarzy:

  1. Cudowna karteczka!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna , bogata kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, Aniu, tworzysz. Pozwól, że zostanę u Ciebie na dłużej :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień przyszła wstrętna, zimna ;) Ale u Ciebie jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samo ciepełko w cudnych kolorach i urzekające warstwy... śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kartka, super warstwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, cudnie warstwowa :-) pozdrawiam - ScraPinki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, ciepła karteczka i w dodatku warstwowa. Taką wersje jesieni bardzo lubię. :)
    Oglądam poszczególne zdjęcia i podziwiam wszystkie elementy tej pięknej kartki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i jesiennie Ci ta karteczka wyszła- świetne są te wszystkie warstwy i detale!

    OdpowiedzUsuń