niedziela, 23 września 2018

Album dziecięcy typu leporello

Dzisiaj pochwalę się efektami warsztatów grupie fb "Wsparcie na starcie czyli scrapuj z Artimeno"
Tym razem poznałyśmy tajniki warsztatu  OriBelli. 
Wykonałyśmy album leporello przez nią zaprojektowany. 

Pracowałyśmy z materiałami: 
album leporello,   papiery: Little cuties,    radełko (za chwilę wróci na półki Artimeno)
, koronka OriBella , dziurkacz kwiatek    i wiele, wiele innych przydasi:) 

Jako zadanie domowe (wg kursów krok po kroku- także OriBelli )
 zrobiłyśmy ozdobny tag i kopertę do albumu.

I oto zobaczycie moje wypociny:) Pozwoliłam sobie dodać coś od siebie . 
Kopertę okleiłam papierami do scrapbookingu












Cudny , prawda:) OriBella dziękuję, że przekonałaś mnie do robienia albumów 
Dzięki Hania-  za  czytelny przekaz :) 


11 komentarzy:

  1. Aniu, cudnie, podoba mi się Twoje rozwiązanie na kopertę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest prześliczny. Mam nadzieję, że nasze choć w ułamku będą tak piękne i dopracowane. Kopertę zrobiłaś po prostu mistrzowską.

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja go widzialam na roboczym biurku Twoim i już mi się podobał! Mój powstawał w bólach, no ale mam! Kopertę zostawiam na deser i kto wie, może też ją okleję? :)) Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło i super pomysł żeby obkleić też kopertę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie Ci wyszło, i ta koperta :) Również stwierdziłam, że przydałoby się ją okleić, bo taka biała goła trochę "straszy", ale nie miałam czym, bo wszystkie papiery z kitu zużyłam :) Twoja oklejona jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny album a koperta istne cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu nic dodać, nic ująć , PIĘKNE to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń