poniedziałek, 3 września 2018

Kartka w pudełku z okienkiem:)

Dzisiaj pokażę Wam moją wersję ślubnej kartki w kartoniku z okienkiem. 
Śledzący moje karteczkowe poczynania wiedzą, że byłam wielką admiratorką
własnoręcznie robionych pudełek. Ufałam tylko sobie.
Złe doświadczenia z zakupionymi pudełkami sprawiły,
że zraziłam się do nich na czas jakiś. 
Aż... aż Hania nie sprowadziła do Artimeno   pudełek z Rzeczy z papieru
 i zachęciła do wypróbowania tego producenta.
 Bardzo ciekawie prezentują się pudełka z okienkiem- właśnie takie dzisiaj Wam pokażę:) 

W sklepie dostępne są też bazy do kartek idealnie pasujące do pudełek 
Od tego czasu kartki pakuję tylko w pudełka z Rzeczy z papieru. 
Wypróbowałam też czekoladowniki i exploding boxy. Składają się łatwo i idealnie pasują do siebie. 
I dzisiaj z czystym sumieniem mogę napisać: polecam Wam te produkty z całego serca!

Dzisiejszą ślubną kartkę odziałam w papiery GP- Ulotne Chwile.
 Papiery tzw wycinankowe tzn że zawierają dużo elementów (kwiaty i listki) które można wycinać:) 

Kompozycje kwiatowe to właśnie połączenie wycinanych z tej kolekcji kwiatów

Po przydługim wstępie oto ona :
kartka ręcznie robiona

kartka ręcznie robiona 2

kartka ręcznie robiona 3

kartka ręcznie robiona 4

kartka ręcznie robiona 5

kartka recznie robiona 6

kartka ręcznie robiona 7

4 komentarze:

  1. Bardzo ulotne, z motylkami uleciała jedna literka. Komplet leciutki i bardzo elegancki. Pięknie poczarowałaś papiery. Zyskały na urodzie dzięki tej kartce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Carmen! Jak mogłam nie zauważyć błędu. Już poprawiłam:)

      Usuń
    2. Zdarza się:) Miłego dnia życze.

      Usuń