niedziela, 14 czerwca 2020

Kartka ślubna w formacie DL

Kolejny ślubny projekt zdecydowałam się zrobić w formacie DL.
Zrobiłam kartkę warstwową , która lekko "ociera się" o shabby chick

Brzegi lekko podrapałam i bardzo delikatnie podbieliłam farbą akrylową, tak samo kwiaty.
Między warstwy wkleiłam tiul aby nadać pracy lekkości i delikatności.

Na koniec rzecz najważniejsza- kartkę i pudełko ubrałam w papiery 

Rameczkę wycisnęłam lekką masą. Moja sprawdzona z Zielonych Kotów 

W kartoniku z Rzeczy z Papiery  zrobiłam kieszonkę na pieniążki- mody prezent ślubny:) 

Do zrobienia  kwiatowego wzoru z maski Agaterii wykorzystałam białe gesso z 13Arts 

I żeby już wszystkich wywołać do tablicy- motylki wycięłam z papierów Lemoncraftu

I tak oto na mojej kartce spotkały się materiały kilku polskich producentów!


ślubne pomysły









Pozdrawiam serdecznie moich miłych gości.

3 komentarze:

  1. Bardzo piękny komplecik, delikatny i romantyczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ich wszystkich zgrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest fantastyczna:)Te wszystkie warstwy , kwiatuszki i urocze motylki:)

    OdpowiedzUsuń