środa, 10 czerwca 2020

Love me forever czyli nowe odkrycie

Dzisiaj pokażę Wam kartkę ślubną, 
którą odziałam w moje nowe odkrycie- papiery Craft O'Clock:  Love me forever
Przepiękne papiery, gramatura 250 , kolory przybrudzony róż połączony, zielenią,
 kremowym i delikatne brązowe chlapnięcia.
 
 Dla mnie ta kolekcja to taki  Ślub w stylu Boho:)

Kwiatki moje, jak pewnie zauważyłyście zrobione z tych samych papierów:) 
Do wykończenia kompozycji kwiatowej wykorzystałam lemoncraftowe listki.

Dwie warstwy wycięłam wykrojnikiem ramka 

W mojej pracy nie mogło zabraknąć jednej z moich ulubionych tekturowych rameczek ze Scrapińca:)







Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Bardzo delikatna i piękna karteczka, razem z pudełeczkiem tworzy uroczą pamiatkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowna praca. Delikatna i stylowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo dziewczyny za miłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń