niedziela, 24 stycznia 2021

Ramka z przesłaniem

 Cześć, czasem tak mam , że robię pracę na tzw cito czyli na wczoraj:)
Tak było i z tym projektem, dlatego wybaczcie, że zdjęcia nie są najlepsze.  
 Robiłam je dosłownie w biegu:)  Ramka (Ikea) to urodzinowy upominek.
 
 Tło kwiaty i sentencję wycięłam z bloczka LemonCraftu- Silence basic 
Kolorystyka tej kolekcji mnie urzekła. Kwiaty są tak piękne, że zdecydowałam się 
nie "zakłócać" kompozycji innymi  wypełniaczami. 
Miało być jasno ,delikatnie i wymownie. 
Jedyne na co się zdecydowałam to fragmenty ceglanego muru 
zrobiony z wykorzystaniem szablonu i  pasty pękającej.
 
 Mam nadzieję, że uznacie iż  zamierzony efekt osiągnęłam.
 



 
 Pozdrawiam  wszystkich moich gości,
 Do następnego postu:)
 


 

1 komentarz:

  1. Piękna rameczka, spękany ceglany murek wygląda bardzo ładnie, jest jaśniutko i delikatnie.:)

    OdpowiedzUsuń