piątek, 22 stycznia 2021

W niebieskościach

Cześć, zastanawiam się czy i kiedy zrobiłam ostatnio kartkę w niebieskościach,
 na okazję inną niż Chrzest święty czy Komunia Św. Pewnie było to dawno temu:) 
 
No to dzisiaj to nadrobię i pokażę Wam kartkę ślubną 
(z wiadomych przyczyn, imiona Młodych dokleję,  jak już kartkę opublikuję :) )  
 
Co skłoniło mnie do stworzenia pracy w takich kolorach?
Proza życia. Na jednym z prowadzonych przeze mnie kursów prezentowałam, 
jak można ciekawie barwić farbami Rainbow Color papier akwarelowy.
 
No i taki arkusz zabarwionego na błękitno papieru ostał mi się.
 Przeleżał może pół roku na półce, aż dojrzałam go  i zdecydowałam,
 że zrobię z niego niebieskie kwiatki  hortensji.
Jak już kwiatki zrobiłam,  z łapki wpadł mi LemonCraftowa kolekcja Forget Me Not
 
Musiałam to wszystko ze sobą "ożenić"

Moja DL-ka jest taka lekko shabby, przyniszczona, pobielona,
 z  embossowanymi  na kalce listkami. Wprawne oko gdzieś pod ramką wypatrzy
 wzór z pasty pękającej nałożony przez maskę. 
 
Mam nawet lekkie obawy,  czy za dużo się na tej pracy nie dzieje ... 

Kartka na ślub






Do ...następnego postu:)

1 komentarz:

  1. Dla mnie karteczka jest bardzo delikatna i spokojna. Pięknie się prezentuje w niebieskościach z akwarelowymi hortensjami.:)

    OdpowiedzUsuń