środa, 29 czerwca 2022

Kartka dla Hani

 Troszeczkę czasu czekała u mnie 
kolekcja Lemoncraf: Waiting for You na swoją premierę.
Czekałam po prostu na stosowną okazję. 
 
Dzisiaj poleciała w świat kartka dla Hani. 
 
Teraz jest czas aby pokazać moją pracę i troszeczkę opowiedzieć o kolekcji
- jeśli jeszcze nie zmacaliście i pociachaliście jej.
 
1. Piękna kolorystyka - ciepłe, delikatne beże, brązy, złamana biel. Na papierach kropeczki,krateczki, kwiatki, deseczki, paseczki, koroneczki... wszystko zachwyca.
2. W bloczku z elementami do wycinania czeka na Was moc przepięknych dzieciaczkowych grafik, zwierzątek, grzechotek, napisów...etc
3. Mały bloczek(15/15) idealny do tworzenia kartek w kwadracie, małych albumów czy kartek tagowych. 
 
Nie będzie przesadą jeśli powiem, że ostatnie kolekcje Lemoncraftu są idealne dla mnie.
I za każdym razem, kiedy Ania wypuszcza nową kolekcję wydaje mi się, że to ta moja jedyna...i za kilka miesięcy znowu nowość... i znowu wielkie WOW!  
 
Wracając do kartka. Wykorzystałam w niej kartki z małego bloczka, 
a grafiki wycięłam z bloczka z elementami do samodzielnego wycinania.
Poszczególne elementu podklejałam pianką dystansową 1,5 mm, 
a kwiaty wycięłam z papiery akwarelowego 200 g i b delikatnie zabarwiłam środki
 kredką akwarelową. Kształtowałam je nie dłutkiem ale na szpikulcu, 
 dlatego płatki nie są pomięte. 
 
Do kartki powstał stosowny kartonik. Gramatura tektury- 300 g
 
   Zobaczcie, o czym pisałam :)  
 




 Pozdrawiam i do następnej pracy:)
 

1 komentarz: