sobota, 10 czerwca 2023

Kartka ślubna

 Cześć, dzisiaj odmiana:) Przygotowałam projekt ślubny z wykorzystaniem
 przepięknej kolekcji ScrapAndMe -  Bright&Soft
 
W papierach, które zaprojektowała Klaudia Szpunar a  kwiaty namalowała Ania Lipowska, można zachwycić się przepięknymi przenikającymi się kolorami w tle z subtelnymi adamaszkowymi wzorami, czy fragmentami ręcznie pisanych listów.
 Kocham to w  ScrapAndMe.
 A jeśli połączymy to z przepięknymi kwiatowymi kompozycjami Ani - wychodzi cudo!
Ta kolekcja łączy w sobie kolory od ciemnego różu, ja nawet pokusiłabym się i nazwała go jasnym burgundem:),  do zieleni. 
 
Kolekcja sprawdzi się w każdym projekcje. Dołączam ją do grupy must have.
 Musi na stałe zagościć w moich zbiorach:)  


Tyle o papierach. Kwiaty wykonałam z papieru akwarelowego 150g,
 barwionego akwarelami.
 By pracy dodać odrobinę szyku podbiłam ja złotym papierem lustrzanym.

ślubna kartka ręcznie robiona




Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam, anias

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz