poniedziałek, 12 czerwca 2023

Secret garden- kartka ślubna ubrana w papiery Lemoncraft

 Cześć, mam to szczęście że już mogłam zrobić pierwsze podejście do nowej kolekcji papierów Lemoncraft- Secret garden. 

To duża odmiana po poprzednich kolekcjach.Coś dla tych co lubią prace romantyczne i vintage. Już czuję jakie ta kolekcja stwarza pole do popisu dla wszystkich tworzących albumy czy layauty.

 Ta kolekcja jest dużo subtelniejsza niż rustykalny Dom róż,to jak powiedziała Ania Zaprzelska,  troszeczkę taka młodsza siostra Domu róż. 

 
Już jestem w niej zakochana i zaraz pokażę Wan pierwsza kartkę ślubna 
wykonaną z tej kolekcji. I od razu zaznaczę z premedytacją nie sięgnęłam po kwiaty, brokaty, wstążki, sznureczki czy wykrojniki. Chciałam Wam pokazać co można zrobić mając do dyspozycji tylko te papiery, odrobinę postarzającego tuszu i kosteczki dystansowe 
 
 Tylko napis wycięłam z bloczka i innej kolekcji.
 
Oto ona, mnie się podoba, a Wam? 
 
Weddind card




 Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz